Filmul de prezentare a oraşului Cluj-Napoca, realizat de Laviniu Lazăr, a fost premiat în SUA

Videoclipul Cluj Napoca, The Heart of Transylvania a primit locul al III-lea la competiţia Telly Awards. Peste 12.000 de producţii de pe cinci continente au fost înscrise în competiţie, ajunsă la ediţia a 33-a. Trebuie spus că la categoria unde a fost premiat şi videoclipul de prezentare a oraşului Cluj-Napoca sunt nominalizate zeci de videoclipuri apreciate de juriu.

Finanțarea filmului a fost asigurată de patru companii din „Big Four” – Deloitte, KPMG, Price Waterhouse Coopers şi Ernst & Young. „Este un proiect reprezentativ pentru Cluj, vom continua să sprijinim promovarea oraşului, considerăm că are un potenţial de dezvoltare foarte puternic şi e unul dintre pilonii de creştere economică pentru România”, spune Adriana Lobdă, directorul de audit al Deloitte România.

„Filmul de 4 minute şi 45 de secunde a necesitat aproximativ zece ore de material video brut, inregistrate pe durata a două luni, în 12 locaţii din oraş, iar editarea sa a durat trei zile. E un oraş mic şi relativ necunoscut iar faptul că i-am impresionat înseamnă mult”, spune Laviniu Lazăr, adăugând că acum lucrează la un film de prezentare completă a oraşului, cu toate aspectele – turism, economie sau cultură – care va fi gata la mijlocul anului viitor.

Laviniu Lazăr a înscris în competiţie şi filmul de prezentare a transformării fabricii de bere Ursus într-o berărie, videoclip de asemenea premiat. „Sunt primele videoclipuri pe care le-am înscris de când m-am întors în România, din 2008, şi ambele au câştigat”, spune el.

Mădălina Corina Diaconu

Vezi videoclipul la adresa: http://www.youtube.com/watch?v=fFOBsvgo_i0&feature=player_embedded.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *