Peste 200 de coloane din stațiile de metrou, decorate cu bannere ale Festivalului Internațional „George Enescu”

Peste 200 de coloane din stațiile de metrou din București au fost decorate cu bannere ce anunță apropierea începerii Festivalului Internațional „George Enescu”. Acțiunea de „îmbrăcare” a coloanelor a demarat pe 22 iunie și s-a încheiat pe 24 iunie.

În total 35 de stații Metrorex afișează materialele publicitare, printre care Piața Romană, Piața Unirii, Eroilor și Universitate. Fruntașe la capitolul numărului de bannere sunt stațiile Timpuri Noi cu 16 bannere și Mihai Bravu, Aurel Vlaicu, Nicolae Grigorescu, Republica, Basarab, Păcii, Anghel Saligny și Nicolae Teclu, fiecare cu câte 8 bannere.

Acțiunea inedită a fost realizată cu sprijinul Spectacular Group of Companies, partener al Festivalului Internațional „George Enescu”. Spectacular Group of Companies este una dintre cele mai importante firme de publicitate din România, specializată în publicitatea Outdoor (cunoscută și ca Out-of-home advertising – OOH).

A XX-a ediție a Festivalului Internaţional „George Enescu” va avea loc între 1 şi 25 septembrie 2011 în Bucureşti, dar şi în Cluj-Napoca, Sibiu şi Timişoara.

Pentru mai multe informații despre Festivalul Internațional „George Enescu” puteți accesa site-ul www.festivalenescu.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *