„Train Delivery” la Gara de Nord

gara de nord train delivery

CFR SA, Gara de Nord și Fundația Cărturești organizează Train Delivery, eveniment care marchează noua poziționare a Gării de Nord din București, aceea de spațiu al culturii urbane. În weekend-ul 28–30 iunie 2013, gara va găzdui spectacole de muzică, teatru, arhitectură și arte urbane, al căror rol este cel de a reafirma spațiul gării ca obiectiv turistic, urbanistic și cultural.

Peronul 14, cel mai larg din toată Gara, devine o scenă de muzică, spectacol, arhitectură și arte urbane. Va fi adus un tren de la Remiza Specială Mogoșoaia, garat pentru a găzdui expoziții foto, instalații și performance în compartimente. Graffiti pe vagoane, party pe peron, filme de călătorie, teatru feroviar și muzica Gării de Nord prin oamenii care au cântat-o de-a lungul vremii (de la Corina Chiriac și Gabriel Dorobanțu la Rimaru și Norzeatic). Muzeul Căilor Ferate, aflat în vecinătatea Peronului 14, își va deschide porțile către Train Delivery între orele 10 și 20. Sălile de așteptare, Salonul Regal, panoul de informații vor fi și ele parte activă a poveștii.

bucuresti gara de nord

Despre această inițiativă, Sorin Mîndruțescu, noul președinte al Consiliului de Administrație CFR, spune: „Gara de Nord este principalul nostru brand și trebuie să-i refacem imaginea rămasă în urma vremurilor. Dorința noastră s-a întâlnit fericit cu inițiativa Fundației Cărturești și astfel s-a născut Train Delivery. Vrem să oferim Gării un suflu de prospețime și vrem s-o readucem acolo unde îi e locul: un spațiu de tradiție al Bucureștiului, alături de Arcul de Triumf, Ateneul Român, Parcul Cișmigiu, Calea Victoriei sau Bulevardul Kiseleff. Train Delivery este doar începutul acestei reîmprospătări.”

Tot în ideea de optimizare a comunicării cu publicul său, Gara de Nord și-a lansat, de curând, profilul http://www.facebook.com/GaraDeNordBucuresti, locul unde călătorii, ca și non-călătorii, pot interacționa direct cu instituția.

gara de nord

Fundația Cărturești este organizatoarea celui mai de succes proiect de cultură urbană, Street Delivery. Evenimentul și-a desfășurat anul acesta a opta ediție și a atras un număr de aproximativ 35.000 de vizitatori.

FB event: https://www.facebook.com/events/499291786811949/

Proiect finanțat de AFCN.

Parteneri: Muzeul CFR, Sony, Șapte Seri, Digi24, Think Outside the Box, VICE, Feeder, Ginger Group, SUB25, veiozaarte, Making Waves, Romanian Film Initiative, ShortsUP, 4Play, Rokolectiv, Catchy.ro, Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară, Vrong Studio.

Mădălina Corina Diaconu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *